torsdag 8. juli 2010

Prosjekt innflytting




For en uke siden hadde vi overtakelse på huset og det har gått i ett siden. Vi hadde planer om å pusse opp mye, men det ble forvandlet til totalrenovering av hele huset! Det popper jo hele tiden opp ting vi ikke har tenkt på. Men det går sakte men sikkert fremover, det er deilig å se :) Nå har mye av tiden gått med til prepping til å legge panel på veggene og bytte gulv, samt maling av vinduer, dører, lister osv ++. Huset bærer preg av 90-tallets furu-okkupasjon og jeg og furu går slett ikke overens.
Men det betyr maling i det uendelige. U-e-nde-lige! I går gikk jeg inn på Norsk Tipping kontoen min for å være sikker på at jeg ikke hadde blitt millionær, før jeg satte i gang med malestrøk nummer 2. For jeg skulle gjerne ha hyret en gjeng med maleglade mannfolk mens jeg tok en tur på spa for å pleie trøtte og såre vannfylte gravidføtter. Det er veldig gøy å pusse opp når det er sitt eget, det setter bare en del begrensninger når man er gravid. Man vil jo holde på døgnet rundt, men blir konstant avbrutt av nødvendige lange hvilepauser.
Nok om det, Extra`n gjorde meg ikke millionær i går, og vikinglotto`n ei heller i dag. For jeg har vært innom å sjekka i dag også. Tippa i tillegg for samboeren, som nok bærer preg av mer flaks enn meg. Her settes alle kluter til, jeg er fed up av å male.
Ellers har vi (med vi mener jeg vel i hovedsak samboeren) pusset opp soverommet vårt så det nesten er ferdig. Det blir bærre lækkert! Så om et par dager kan jeg begynne innredningen av det første rommet, ooh som jeg gleder meg! :)

Ingen kommentarer: