søndag 27. juni 2010

Bli en interiørblogger


Er du interessert i interiør? Er hus og hjem din hobby? Er du kreativ? Har du ideer og tips du har lyst til å dele med andre? Bli en interiørblogger du også. På Boligpluss sine nettsider får du en bruksanvisning på hvordan du kan bli en interiørblogger, med tips og råd gitt av bloggere som har holdt på en stund.
***

Jeg har vært innom min del av interiørblader og boligpluss er en av dem som fenget min oppmerksomhet. Jeg gleder meg stort når jeg kommer over et blad som inneholder min stil og gir inspirasjon. Da er det bare å finne frem te-koppen, pleddet og stearinlysa. (Og en leselampe da..) Bladet utgis månedlig.


Mitt favorittblad er derimot Vakre hjem & interiør, et fantastisk nydelig blad! Hver side er pur glede. Takk for tips Sarah. Det har kun 8 utgivelser i året men når de først kommer, kommer de med pomp og prakt.






Ingen kommentarer: