onsdag 3. november 2010

Snop!

Jeg laget tidligere et innlegg om disse krukkene med godteri.
Jeg skrev da at krukkene var fylt med godteri av sorten jeg ikke er så glad i,
for ellers må man jo fylle de opp i tide og utide.
Ikke er det bra å stappe innpå noe digg hver gang man er på kjøkkenet heller..

Men jammen sa jeg smør, når man ikke har annet snop tilgjengelig,
da duger visst både smørbukk og operamints!





Krukka med operamints 
er allerede rukket å bli fylt opp igjen, med non-stop. Det liker jeg ihvertfall ikke, så de skal få stå i fred fra meg!

Her må vi visst gå hardt til verks,
eier jo ikke selvkontroll! 



Så da prøver vi igjen! :P



Kjærlighetene er tantebarnet på 2 år sine favoritter,
han går alltid på kjøkkenet og finner seg kjærlighet i krukka når han er på besøk.
Koselig :) 


Nå som jula nærmer seg må jo krukkene fylles opp med hjemmelaget julemarsipan og sjokoladekuler,
det gleder jeg meg til!

Nå skal jeg gå og knyte blonder på disse krukkene!

Til helga skal jeg få til et blogginnlegg om kjøkkenet. 
Det er vel på tide å vise kjøkkeninnredningen også, ikke bare tilbehøret :)
Så titt innom igjen, davel :)

Ha en flott lille-lørdag folks!

2 kommentarer:

Tindrande Auge sa...

ikke en dum ide! Fine krukker ;) Ha en fin dag videre!

Heims verden sa...

HAHA:D Herlig, jeg kunne aldri hatt slike stående fremme:P