onsdag 15. september 2010

Krukker med godteri

Jeg har kjøpt 3 glasskrukker fra Sofies Villa og fylt de med diverse godteri;



Jeg får en følelse av Pippi og barndom av disse godterikrukkene,
den skjønne nostalgi :)

I bakgrunnen er en del av kjøkkenet vi har pusset opp.
Det gjenstår litt småtteri og vil bli blogget om når det er helt ferdig. 
Overraskende nok er ikke kjøkkenet hvitt, men sort høyglans! Men selvfølgelig med en romantisk touch.


Godteriet er av sorten jeg selv ikke er så glad i, 
ellers hadde det blitt vanskelig å styre unna typ hver
 eneste gang jeg hadde gått forbi. 









Zinkskjeer er kjøpt hos Boligfryd;  



1 kommentar:

Bird on a wire sa...

Hihi, jeg kjøper også godis som ikke er favorittsnop. Da hadde det nemlig vært bortevekk i løpet av en kveld :)
Og krukkene er kjempesøte, tror jeg må inn å sjekke hva de koster.....*kjøpe, kjøpe*