søndag 23. oktober 2011

Passholder fra Lisbeth Dahl

Denne lekre saken fikk vesla til bursdagen sin:


En passholder/passbeskyttelse til vi skal på tur.


Kanskje et julegavetips?


I helga har vi begynt med julevasken. Det er både kjedelig (mest kjedelig) og koselig (kun etterpå).
Planen er 1 rom hver uke (noen uker 2 små) og først ut var badet.
Det er veldig koselig å forberede jula nå som vi har ei lita skrulle i hus,
jeg gleder meg til alle juletradisjoner vi skal innføre.
Jeg har en lang liste med dem..

 Ha en flott uke!

4 kommentarer:

ShabbyStyleSuzi /Dreamy Suzi's systue sa...

Så flink du er som starter juleforberedelsene allerede!

Klem :)

Desirée sa...

Oj, passholder! Det hadde jeg ikke sett før. Så fin!!
Allerede skrevet opp på ønskelista :)

Ha en fin dag!

Natalie sa...

ÅÅ, disse er så smarte, dette skal jeg og sette på ønskelista til jul. Fin blogg, setter meg som følger, gleder meg til å se videre :) klem

Unknown sa...

Hei, fin blogg du har, mange gode ideer her inne ja. :)
Ta en titt innom meg også da:)