onsdag 24. august 2011

Malte rullegardiner

Jeg har kjøpt hvite rullegardiner på Ikea til vesla sitt rom og malt på tekst og motiv.

 

BORN CHIC                                                                                             LIVES STYLISH 


Jeg har brukt rosa tekstilmaling og sjabloner. Det måtte selvfølgelig bli dots, 
som hun har på den ene veggen.

 

Litt GLAM må jeg jo overøse min lille Chica!



Ønsker alle lesere en flott dag, jeg setter STOR pris på alle kommentarer dere legger igjen!


5 kommentarer:

Lindas Lille Leilighet sa...

Så FLOTT og ikke minst KREATIVT!:D Hvem kunne tenkt på noe sånnt! det ble kjempefint ja. slik kan man jo lett få em personlig vri på helt enkle rullegardiner:D

Klem til deg

ShabbyStyleSuzi /Dreamy Suzi's systue sa...

Veldig kreativt! Rommet blir skikkelig gjennomført.

Klem

Lille meg sa...

tøft!

bella interiørblogg sa...

Så artig,så kreativ du er:)

Ønsker deg en strålende helg!

Hilsen fra
Bella:)

silje sol sa...

Kjempestilige gardiner!
Kreativt :)
Håper helgen din har vært fin!
Klem Silje