søndag 16. januar 2011

Kosekroken før/etter

Jeg slenger med et før-bilde for dere som ikke har sett denne delen av stua tidligere.

FØR:


Dette er  prospektbilde. Need i say more..  

ETTER:

Sjeselonger kjøpt på Ikea.


Together
is the best place to be

Jeg synes dette passer så godt i denne kroken, 
siden det er her vi sitter og skravler over et glass vin en fredagskveld når vesla har lagt seg. 


Taklampa er på plass.  



Sjeselongene har fått nye puter. 


Putene er kjøpt på Sofies Villa.  


 Omsider fant jeg også et bord i passe størrelse på Jysk.



I dag får vi besøk av veslas mormor.
Etter det skal vi hente et gammelt arkivskap til en slikk og ingenting
som jeg skal bruke til hobbysaker. Hurra!
Etter det har blitt pusset opp såklart.

Still deg i kø, sier jeg bare!
Nå begynner garasjen å bli full av gamle skrotmøbler som skal bli til herlige skatter.
Samboeren fikk i går en idè om at vi skulle starte Bruktgarasjen.
Eh.. Nei. Skattene er mine. Mine!

Jeg lar være å legge ut bilde av dette arkivskapet, da jeg ved mitt forrige mislykkede finn-kjøp blogget om og viste bilder av kjøpene før jeg hentet dem, og
det endte med at selgeren ikke ville selge likevel. Crap.

Ha en herlig søndag alle dere!

2 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempekoseleg kosekrok☺
Vi har også ein kosekrok og der har vi veggordet; kosekroken☺

Ville han ikkje selge deg det FORDI du blogga om det før du henta det?? Snodig!
Heldig som har fått tak i arkivskap!☺

Hadde eg bere hatt ein garasje hadde det nok blitt ein del møbla her og....Kanskje like greitt eg ikkje har garasje...☺

Nyt søndagen☺

Klem M♥

Bondekjerringa sa...

Kan tenke meg dere koser dere der ja :)