søndag 19. desember 2010

Så pynter vi til jul

Da har vi pyntet til jul og det er bare å ta innover seg julestemningen.
Jeg elsker denne tiden av året!
Er det ikke herlig at jula varer så lenge? I november begynner forberedelsene, ikke før januar er det over.
Når jula er over er det snart vår.
Snart.



Gammel salmebok som jeg kjøpte hos en omreisende dame som hadde stilt seg opp 
med en salgsbod på Gjøvik senter. 
Jeg fant også flere skatter som har fått hedersplass rundt om i huset.







X MAS 








Jeg har vel ikke akkurat overpyntet til jul.
Det henger litt sammen med at vi ikke har helt orden i sakene etter flyttingen ennå.
Men vi kommer sterkere tilbake til neste år. 

Håper dere har en strålende 4. søndag i advent og at dere finner ro
innimellom slagene frem mot jul.

Vi tenner fire lys i kveld
og lar dem brenne ned
for lengsel, glede, håp og fred,
men mest allikevel
for fred på denne lille jord
der menneskene bor.

Inger Hagerup.



2 kommentarer:

Romantiske Stinemor sa...

Nydelig blogg du har med mange flotte bilder:-)
Her må jeg innom igjen! Klem Stinemor...

Unknown sa...

Nydelig stemning hos deg ♥ Er så deilig når ting er på stell og vi bare venter...:)

Ha en fortsatt fin førjulstid!

Klem Line