søndag 19. september 2010

Vaskerommet del 2

En annen del av vaskerommet. Der hvor vaskingen skjer, rett og slett! :)




Vaskerommet er innredet med løsninger fra Ikea
Over vaskemaskinen og tørketrommelen har vi Antonius bordplate 119x60cm,
med Antonius justerbare ben. Disse er egentlig ment å skulle festes til en veggskinne men vi droppet skinnen. Vi har kun ben på høyre side da maskinene ble 1-2 cm for brede hvis vi skulle hatt ben på begge sider,
derfor er bordplaten festet rett i veggen på venstre side. 
I veggen bak har vi festet en plankebit til bordplaten som så er festet i veggen for å holde bordplaten oppe. 



Praktiske og fine oppbevaringsbokser kjøpt på Skeidar
På den viste siden står det TING & TANG,
på andre siden LUER & VOTTER.
Disse står på en Ekby Hensvik hylleplate 119x28cm.





Og jeg sitter her like fordømt gravid. 
Jeg kan vel strengtt tatt ikke klage da jeg har termin i morgen, men pytt sann, jeg gjør det likevel!
Jeg får mer tid til blogging mens jeg venter da, og det er jo gøy!
Nå lukter det nybakt eplekake i huset, Mister`n har vært bakermester. Mmm!
Tata til alle mine lesere, ha en fabulous søndag!

4 kommentarer:

Hellohello baby sa...

Fint, tidy og neat ;) Mangen gode løsninger du har her som jeg tar med meg. Tusen takk for at du deler! Særlig liker jeg "rammen" til tv'n i stua :)

Anonym sa...

Calabash Type Seafoods - What on earth is it All About?



Here is my web-site ... plastic surgery search engine optimization
my web site > plastic surgeon seo

Anonym sa...

listen to this podcast

My website house foreclosure
Visit my weblog : chapter 11

Anonym sa...

The Lotto Mind in Articles: A lot more Search engine marketing Techniques

Feel free to visit my webpage :: lawyer search engine optimization
Feel free to visit my blog : legal leads