tirsdag 25. mai 2010

Oppussingsprosjekt














Jeg fant dette sminkebordet med tilhørende nattbord på finn. Et polsk par hadde kjøpt en leilighet på Frogner som var proppet med gamle støvete møbler de ville bli kvitt. Etter uttallige runder med salmiakkvann er endelig møblene klare for en overhaling. Det lukter fortsatt gammel-kone-parfyme; vanderbilt av møblene, jeg får tro noen malingsstrøk gjør susen.. Jeg skal male det hvitt og går for en en shabby chic look, så får vi se hva jeg får til :)


2 kommentarer:

Lindas hus sa...

Wow så utrolig heldig du har vært! Dette kommer til å bli flott:)

Chic - Romantique sa...

Ja ikke sant! Jeg har vært på utkikk etter noen slike skatter (til en overkommelig pris) en god stund, følte meg heldig som snublet over de :) Begynner oppussingen i dag!