torsdag 26. august 2010

Sminkebord

DA er sminkebordet med tilhørende nattbord, som jeg tidligere har blogget om her, her og her, helt ferdig og plassert i den nye stua. Jeg er nyforelsket i sminkebordet og synes det passer perfekt inn! Et lekkert blikkfang som til stadighet fanger mitt blikk :)



Knott som er brukt på sminkebordet og nattbordene;
Nattbordene som brukes som små bord. Jeg kan ikke skille dem fra sminkebordet og gjemme dem bort på soverommet, de er for lekre!
Close-up


Over bordene (og bordene..) har jeg en vegg med klokker. De fleste har romertall og et gammelt uttrykk;



Bilde tatt gjennom sminkebordet;



Stua er ikke fullstendig ferdig ennå, jeg skal legge ut bilder av hele rommet når den er ferdigstilt. Det mangler noe listing, sofaen vi har bestilt som skal ventes inn i disse dager, henge opp lamper, montere tv-benk og noe elektrisk. Den som venter på noe godt osv... :)


Ingen kommentarer: