onsdag 12. januar 2011

Speil

Jeg har pusset opp et speil fra Ikea som har fått plass i yttergangen.


 Jeg har desverre ikke noe før-bilde,
men for hva det er verdt så var det mørkebrunt...


Jeg grunnet først, 
så 2 strøk hvit maling, 
pusset ned så det fikk en slitt look, og
 patinerte med lasurolje. 



Dette er veggordet som er festet vis-a-vis inngangsdøren.


En gave jeg fikk fra ei venninne. Det er så koselig å få uventede gaver,
spesielt når det er en fulltreffer.
Det var samme venninne som kjøpte hjertet jeg hengte i kroken til Emmy.
 En dame med stil, dette altså :) Takk, Siv June!



Her oppbevares de litt spesielle kortene.
 For eksempel slike jeg får av lillesøsteren min når jeg har bursdag.
 Hun er så kreativ og flink med slikt.
Søte Millamin.


Shabby krok.


Ønsker dere alle en flott kveld.
Husk at Mammas Hus har oppussingsonsdag i dag!

1 kommentar:

Herman Grans ♥ sa...

Så fint det blei :)
Ønsker deg ein fin kveld! Hilsen Grete