mandag 29. november 2010

Pepperkakehus

Det er på tide å lage årets pepperkakehus og
i den anledning fant jeg frem inspirasjon fra fjorårets funkieshus;





Noen skulle kanskje mene at dette er et barns verk,
men det er......meg :D
Jeg og samboeren hadde konkurranse om hvem som lagde det "flotteste" pepperkakehuset,
men begge stemte på sitt eget kreative verk og vi klarte ikke kåre en vinner.  
Jeg finner ikke resten av bildene så hans hus får desverre ikke plass her,
men når de plutselig dukker opp så skal mine bloggvenner få kåre det mest kreative funkieshuset :) 

Da får vi se om vi slår fjorårets pepperkakehus da! (Selv om det skal godt gjøres!;)
Jeg vet ikke om vi lager et sammen eller hvert vårt i år,
men pepperkakehus skal det bli!

Etterpå tar vi en tur til Oslo for å handle julegaver. Og en tur til skrekkens hus, IKEA! 
Jeg er ikke fan, men vi trenger litt basics så det må gjøres.

Ønsker alle gamle og nye lesere en varm og lun vinterdag! (Det blir inne det da :) 


Ingen kommentarer: