fredag 18. juni 2010

HOME

I mellom to kaffeavtaler i dag rakk jeg innom Chicas & venner på Majorstua. Jeg hadde ikke så god tid som jeg skulle ønske, for de hadde utrolig mye fint der! Akkurat min stil, romantisk og shabby chic. Men jeg fikk selvfølgelig rasket med meg noe i farten;



HOME

Noen nydelige sjarmerende knotter. Det spørs om disse får plass i sminkebordet etterhvert, tror de hadde passet veldig fint. Men jeg får vel la knottene jeg satte på for noen dager siden sitte på noen dager til..


En liten klokkenål og papirblokk. For det må man jo ha..



I dag er det 2 uker til overtakelse av huset. Til uka tar vi en runde og handler inn utstyr og diverse slik at det er i boks. Jeg har et par lister eller tre, listoman som jeg er, og vil gjerne ha krysset ut det meste før flyttedagen er her. Da kan vi kun konsentrere oss om oppussingen. INGEN TID Å MISTE!! Jeg er ikke overfylt av tålmodighet så jeg vil gjerne at oppussingen skal være ferdig helst før vi overtar. Men selv om min kjære er en supermann så er han ikke utstyrt med alle supermanns evner. God helg!

2 kommentarer:

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei ! :)

Tusen takk for gode ord inne hos meg, veldig koselig ! ♥ Så herlig blogg du har, ser ut til at vi liker mye av det samme. :)

Du lurte på bildene mine. Jeg bruker PhotoScape når jeg redigerer bildene mine, og dette programmet kan du laste ned gratis på nettet. :)
Så da er det bare å sette i gang, hihi...

Ønsker deg en super helg ! :)

Klem Anette

Chic - Romantique sa...

Bare hyggelig! Du har en inspirerende blogg. Min blir forhåpentligvis noe mer interessant når vi flytter om et par uker. PhotoScape, det må jeg prøve! Takk for tips :)

Ha en strålende fin solskinnsuke :)